Призната на няколко континента и работила с големи дизайнери като Мичико Кошино и Аликзандър Маккуин, тя не спира да впечатлява с творенията си почитателите на изкуството й от Ню Йорк до Хонг Конг.
Пътешествието на Зоуи Брадли в света на скулптирането на хартия започва през 2005 година. Тя открива любовта си към необичайния за творене на дизайнерски облекла материал по време на съвместната си работа с дизайнера Мичико Кошино. Съвършена вечерна рокля, чиято пола се разлива в безкрайни слоеве от хартиени къдри, съвсем естествено излиза изпод ръцете й, докато тя плисира големи парчета хартия в стил, напомнящ японското изкуство оригами. Това е началото на вълнуващо творчество и откривателство на един съвсем непознат до момента „плат“ и техника на обработката му. Зоуи казва, че е била запленена от хартията, тъй като обожава материали, които не са свързани със света на висшата мода. След успешните й сътрудничества с не едно и две модни списания, тя прави и няколко забележителни инсталации – като прословутата й пурпурна рокля от хиляди английски рози, облечена върху 3.5-метров манекен в центъра на огромен шопинг център в Манхатън.
Своето вдъхновение Зоуи Брадли черпи от различни източници – от естествените и многообразни природни форми, които заобикалят дома й в провинцията, до виталността на театралните образи, голямата сцена, червения килим и причудливите елементи на архитектурата. Една от постоянните й инспирации обаче си остават цветята. Нейните внушителни като размер и перфектни като изработка рози могат да бъдат открити на витрините на не един и два арт магазина, водопади от макове се изливат по прозорците на клиентите й. Самата тя не е съвсем наясно откъде идва манията й към цветята и техните форми, но си спомня какви добри градинарки са били майка й и баба й. „Впечатлена съм от съвършената симетрия на цветята и намирам аромата им за безкрайно изкусителен.“ Според Брадли нейният труд възстава срещу краткия живот на цветята – „Може би един ден ще стана „хартиен цветар“. Искам да запася хората с хартиени рози във всеки нюанс, които да траят дълго“, казва тя.
Въпреки че личният й почерк се разпознава главно в изумителните творения от хартия, в последните си проекти тя е интригувана от материали като филц, органична коприна, шперплат и рециклирани материали.